Divisa: Duc amb mi la consciència de la derrota com un estendard de victòria (Bernardo Soares)......
Nova divisa: ..., mosseguem la vida! Que l'amor ens ragi als llavis (Maria-Mercè Marçal).....
19.6.10
Comunicació i emoció
Diuen que, per comunicar, el que és més important de tot, és fer-ho amb sentiment.
Si jutjo la meva comunicativitat pel número de comentaris als meus darrers missatges, estic arreglat.
en el meu cas és que és final de curs i vaig de cap!!! però em queden un parell de setmanetes per poder desconnectar i tornar a estar més comunicativa ;) No deixes d'escriure, jolin.
No ho facis. A vegades no deixam res escrit perquè som incapaços de dir res millor.
ResponEliminaen el meu cas és que és final de curs i vaig de cap!!! però em queden un parell de setmanetes per poder desconnectar i tornar a estar més comunicativa ;)
ResponEliminaNo deixes d'escriure, jolin.
No deixo d'escriure, noies, només em feia una mica de broma a mi mateix.
ResponEliminaAltra cosa és que aviat ens traslladarem per vacances, i si no soluciono això de la connectivitat...
fer-se broma a un mateix és bo.
ResponEliminaFem-nos broma.
Jo no et comento perquè vaig de cul (la nimue va de cap, és més fina, hehehehe)
més que res, és que jo tinc problemes de connexió (ara no, que sóc a casa, però en general, a l'estiu, quan no sóc a casa, vull dir)
au, va, un petonet i poca broma :)**