21.3.06

saragatona

Això és un post com els que m'agradaria escriure/penjar a mi. Gràcies.

4 comentaris:

Hanna B ha dit...

sip, i mira que a la poesia no hi arribo gairebé mai, però m'ha agradat molt aquest post del pere. l'hi hauria de dir a ell directament però no em veig capaç de dir res interessant i allà hi ha molt nivell de comentaris...
(pere, si ho llegeixes aqui, sàpigues que estic d'acord amb l'albert)

miquel ha dit...

M'aclapares, albert -gràcies- (i tu, hanna b). Us equivoqueu en l'enfocament, confoneu el missatger amb el missatge. Jo només us he copiat un poema que us ha agradat i una pel·lícula que, com jo, potser heu vist més d'una vegada.
(Gràcies, hanna b, però no m'acollonis amb això del nivell, o és que busques una excusa per marxar del club al qual pertanyem?)

Albert ha dit...

No siguis modest, pere. No tots els "temes" que tractes m'interessen com per fer-los meus, però diguem que quan estem més pròxims a nivell d'interessos, fas una certa envejeta....

Hanna B ha dit...

nonono pere, que ho dic amb tota sinceritat i sense traumes, hi ha temes que no comento per mancances personals, però m'ha agradat poder dir per aquí que estic d'acord amb l'albert!
no penso pas marxar del club!