12.9.07

No m'agrada la platja (vacances i 3)

Sí, ja sé que a algunes de les persones que passen sovint per aquí, els encanta això de la platja, però a mi no m'agrada la calor, no m'agrada la sorra, ni l'aigua salada; tampoc no m'agrada tanta aigua, ni els patins,...

No m'agrada el càmping, el soroll, les multituds a la piscina, l'olor de les barbacoes dels veïns, la gent,...

Hem estat aquests darrers quatre dies a un càmping per allà vora l'Arc de Barà.

M'agraden els mojitos i la pinya colada del xiringuito de la platja i, sobretot, m'agrada la cara de feliç del grandolàs de la casa. Què hi farem?

4 comentaris:

nimue ha dit...

doncs em sembla que jo sóc una de les que s'entusiasmen amb la platja en totes les seues variants...
El camping no, veus...

Grigri ha dit...

Quanta raó que tens albert!!!
A mi tampoc em barrufa la platja.. l'únic avantatge és veure el teu fill fent-se farts de riure quan es mulla els peus amb les onades o quan el veus fascinat fent potingues amb la sorra...
Representa que això supleix tot el patiment que hem d'aguantar oi? En fi, és el què toca..

Pepita Forever ha dit...

Doncs avui només em puc aliar amb tu amb una cosa: els pinya colada! Tema platja té una versió molt diferent, a mi m'encanta. No siguis tan "gruñón"...;-)

Albert ha dit...

sí que n'ets una, nimue, espero que això no sigui determinat per a la nostra "relació" ;-)

confiava que tu m'entendries, grigri.

la pinya colada estava molt, però que molt bona, africa, i per "gruñon", vegeu el post da'questa nit.