31.7.07

De vacances...

No és cap referència a cap programa de tevetrés, la nostra. És el que fa moltíssima gent, nosaltres (la família) inclosos. Tres fragments.

Aquests dies llegeixo el "Quadern gris" de Pla. No ho faig d'una manera gaire endreçada. De moment vaig relliscant-hi, però tinc clar que d'aquí a uns dies m'hi agafaré per la data que em convingui. I anar fent. M'agrada. Vull dir que em sembla una prosa brillant. De fet, el Quadern gris figura que és un escrit de joventut, però polit per un Pla de seixanta anys. Hi trobo moltes gràcies, però potser m'hauria de fer una idea més general del perquè de tot plegat abans d'emetre judici (cosa que, ja sabeu, tampoc faré).

Som a un càmping a la Cerdanya (Grigri, tu ja saps on). Confirmo que el rotllo càmping no em va massa, però el petit s'hi està bé. Hi té cosinets una mica més grans, pot campar a la seva, té quatre llocs d'on penjar-se i fer cabrioles, etc. Els veïns no m'entusiasmen, les instal·lacions tampoc, però fa una mica de fresqueta al vespre i anem passant l'estona. Com que no sóc un home de gaire conversa he fet només una coneixença, Sara, de sis anys i mig. Tenim un nivell de conversa agradable.

Avui hem fet una excursió a veure llops. El millor de tot passar pel túnel de Puymorens (no sé ben bé com es diu). No tant pel túnel com per la noia que m'ha cobrat el peatge. Tant a l'anada com a la tornada m'ha dedicat tres paraules (bonjour, merci, au revoir) i n'he tingut ben bé prou per estimar-la una estonada. És que, no hem parlar gaire, però pronunciava el francés molt bé.

Abans no se m'acabi la connexió vaig a mirar si algun/a de vosaltres sou per aquí i heu escrit res.

6 comentaris:

nimue ha dit...

que xulo anar a veure llops!
a mi tampoc no m'entusiasmen els campings però si pots trobar algú que parle bé en francés... això anima molt, et comprenc! :)

Albert ha dit...

"pronunciava", quedi clar, he dit "pronunciava"...

vagi bé, nimue, el dia 3.

Anònim ha dit...

Nen, per llegir saltant fragments, llegeix-te "les hores", del mateix Pla. T'agradarà, ja ho veuràs!

Litus

Montse ha dit...

O sigui que no era francesa?

Una abraçada, amic, gaudeix de la llibertat de les vacances (si, ja ho sé, és un mite, però coi, la frase és bona)

mar ha dit...

bon dia, Albert
passo per aquí per desitjar-te un bon estiu.. ja també vaig a fer maletes i marxem avui mateix

i també et porto un petó suau i càlid... i que mai t'en faltin
:)
ens veiem a la tornada

Albert ha dit...

Litus, aquest no el tinc, però l'hauria de tenir ja que la meva devoció per "les hores" (Cunningham-Woolf) és manifesta. M'ho apunto. Merci.

arare, sí que devia ser francesa, però i què? parlava molt bé francès... D'això de la llibretat de les vacances, ni mentarlo... En canvi, les teves vacances, tu sí que estàs guapa a la foto!

fins aviat, mar. Ja saps que compto amb els teus petons.