19.7.07

Dijous matí

Dijous treballo a la tarda, la qual cosa em deixa el matí, especialment avui que la familia és a Bremen per uns dies, per fer tot de cosetes.

Em llevo, bloguejo una mica, em dutxo, vaig fins al centre, compro el "Quadern gris" de Josep Plà que aquest matí buscava a la nostra minibiblioteca i que, sorprenetment, no hi era. Esmorzo (no m'acabo el croissant, que no m'agrada gaire). I començo la llista d'encàrrecs. Demano que s'afanyin a venir a revisar l'aire condicionat que ja fa tres setmanes que esperem i les temperatures han pujat (no tinc gaire sort, el tècnic ja em trucarà quan em toqui). Vaig fins a una Caixa a revisar com està la cosa (i no està masa bé, on són els dinerons que jo em pensava que hi havia?). Em truca una amic (ara torno a Calders: "no eren amics en el gran sentit de la paraula, però passàven de l'esfera de simples coneguts"). He fet un segon café amb llet amb ell. Diu que està en fase "antisocial" i que no vindrà al sopar d'amigotes d'aquest vespre. Xerrem una bona estona. A continuació, vaig fins a una altra Caixa i, com a mínim aquí, les gestions estan al dia (per a qui em segueixi, finalment, hem aconseguir tancar un compte corrent de la meva mare!). Vaig fins a la ferreteria i hi compro mitja dotzena de bombetes de baix consum (i alt preu, tot s'ha de dir). Torno tranquil·lament cap al cotxe i, de camí, passo per una dependència municipal a saludar la noia que duu el bar de l'equipament, al company conserge i soluciono una petita coseta de feina que em tenia amoïnat. Agafo el cotxe i vaig cap a netejar-lo a un túnel de rentat on, després de molts anys i no gaires rentats, en toca un rentat gratuït (he escrit rentat tres vegades; u, perquè no ho veig normativament clar, i dos, pequè quedi clar que sóc net). Arribo a casa i col·loco les bombetes i, de pas, n'arreglo un parell que calia revisar. Em faig una orxata (sí, ja sé que les d'ampolla són una pena, però...). Se m'han fet quarts d'una i escric això.

Vaig fent cosetes, però et tinc ben present. Si tot va bé, tu estàs amb la cinquena. Duru!

P.S. Acabo de saber d'un petit ajornament. És igual. Duru!!!

4 comentaris:

mar ha dit...

caram, aquest matí és més atapeït que els meus!

un petó càlid i suau perquè te'l prenguis amb calma
... i un somriure

bon dia, albert

nimue ha dit...

jolin! si que et cundeixen els matins!! l'orxata aquesta que dius deuria estar prohibida!!!! :PP
Una abraçada i molts ànims per l'última frase del text.

Albert ha dit...

mar, que em va saber greu no venir...

nimue, faig el que puc a,be ls matins, els dijous, especialment. Mo sé gaire com, però miraré de "traslladar" els ànims.

Hanna B ha dit...

un dia d'assumptes propis ben aprofitat!
el quadern gris, m'encanta.
i també ànims, o força per a la última frase...