27.5.06

Coincidències

Només apunto un parell de "coincidències" dels darrers dies, ambdues en relació a la cerimònia/funeral de la meva mare. El mossén va escollir per llegir-nos un fragment de l'Evangeli segons Sant Mateu. Curiós. Fa temps que escolto, una vegada i una altra, fragments de la Passió de Sant Mateu (ja n'he parlat alguna altra vegada). Jo no escolto gaire música clàssica, però és cert que d'evangelis ortodoxes (deixeu-me fer la broma), només n'hi ha quatre. Podia passar. La segona és "millor". D'entre tots els fragments que podia haver escollit el mossén, va escollir la paràbola de Llàtzer. D'una banda, és de les parabòles que sempre m'ha arribat. Explicat "en bèstia", és allò de que els apòstols estan afligits perquè quan expliquen les petites bones obres que han fet, no n'hi cap directament associada a Jesus, i aquest els respon que tot petit bé que fem, el fem al conjunt (bé, la parabòla no diu exactament això, però trasllada als nostres dies i des d'una perspectiva no catòlica...). La coincidència és que ma mare va morir a l'Hospital de Sant Llàtzer. Amb el mossén, us ho ben juro, no hi havíem parlat i no ens consta que ningú ho hagi fet (potser des de la funerària?). En fi, casualitats, coincidències, digueu-ne com vulgueu. en aquest cas concret, el nom no fa la cosa. És només, suposo, que vaig amb el cap a mil connectant tot allò que puc. No em feu cas.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ah no! Jo si que et faig cas...sempre estic molt alerta a aquestes coses...només has de tenir memòria per enllaçar més tard en el temps el per qué...diga'm mística o ingenua... Divendres nit vaig dormir al llit de la nena, no podia llegir ni dormir així que vaig estar mirant fixament, al voltant de mitja hora, una foto de les dues que no fa tant que he possat allà. La meva mirada és serena i ella està molt dolça...quan vaig caure, feia exactament un any de la foto...i potser era al voltant de la mateixa hora...al casament d'una de les Bridgets....

Hanna B ha dit...

son coincidencies boniques, subtils i petitones, m'han agradat, i perquè no t'hem de fer cas? estem al teu costat, ja ho saps, virtual.
petons

Albert ha dit...

DIY i HannaB, ja sé que em feu cas, per això deia que no feu cas, perquè me'n féssiu... És broma. No sé si us passa a vosaltres dues, però jo m'he acostumat a comptar amb vosaltres una mica.