9.8.06

De vacances

Diverses emocions internes meves es van posant a lloc. És el repòs del guerrer. La cosa es va posant a lloc.

El nen va millorant. Avui, a part de menjar més i d'estar més actiu, ja no ha fet tants "raros" (crits, plors, braços,..). La cosa es va redreçant.

La compi avui tenia visita de seguiment al CAP. Que descansi força. Segons el ginecòleg, que la tractin com la marquesa que és. La cosa es va estabilitzant.

Total, que amb tanta normalització hem decidit "perpetrar" els plans de vacances que teniem aparaulats i demà, després de dinar, marxem una setmana cap a la Cerdanya (a buscar la fresca, nimue).

No sé si podré enviar postals (pere), ni tan sols si podré connectar-me, consultar els vostres blogs o mantenir actualitzat el meu. Si no dic res, és que estic de vacances.

M'enduc quatre llibres. Ja us diré el què.


Ei, pel títol del post, no us penséssiu que tinc res a veure amb Mari Pau Huguet. Que consti.

7 comentaris:

Hanna B ha dit...

que bé! disfruteu de les vacances i si no et connectes, senyal que estàs desconnectat, que també cal :)
has confòs la mari peu amb la mònica, quina gràcia... (jo li tinc una maniaaaaaaaa a les dues... aiiiiiiii)
perdona això darrer: repeteixo, bones vacances!!!

Anònim ha dit...

que ho passeu molt bé, la marquesa, el marqués i el marqueset ;)

ja contaràs cosetes quan tornes i que gaudiu de la fresca.

A València tenim 30º. Beeeeeeé! :P

Anònim ha dit...

Bones vacanceees! ;)

K ha dit...

Per quan tornis, un meme d'estiu.

arsvirtualis ha dit...

Bones i merescudes vacances! I bona retornada, clar.:)

Anònim ha dit...

Best regards from NY! Search engine positioning dover Visual presentation boards for interior design Tattoo removal washington Qxga lcd Pre teenie sex pics Discount tenuate discounttenuateweightloss popped cherry sex Best blood pressure monitors Sex blowjob How too oral sex http://www.outdoorpissingfree.info Free picture of lesbian strap on sex How to get sex to night Eureka vacuum part eureka vacuum cleaner eureka vacuum

Anònim ha dit...

Keep up the good work » »