19.9.05

Em costa una mica això del canvi, a qui no?, però ho he d'intentar i, per això, aquest primer post una mica més llarg i en la línia del que escric sovint.
Avui hem fet diumenge. Hem agafat el cotxe a primera hora del matí, hem passat a recollir la tieta monja de la meva compi i cap al Solsonès hi falta gent. Dues hores més tard ja érem a la casa que el germà de la meva tarongeta s'ha comprat una mica més enllà de Sant Llorenç de Morunys. Encara l'ha d'arreglar, però avui hi hem fet la sardinada annual de la seva família. Tot plegat, res de l'altre dijous, però per canviar d'aires i relaxar-se una mica, no està malament. Entre que no sóc un massa apassionat conductor i que s'havia d'estar sobre el petit, controlant, tota l'estona, m'he acabat cansant una micona, però ara, a casa, ja m'he recuperat.
De fet, em semebla que només volia deixar constàcia que sóc viu, encara que hi ha molt poqueta gent que sàpiga on sóc, i aprofitar per felicitar públicamet l'aniversari d'algú, amb cinc minuts d'endarreriment, que em sembla que s'ho mereix molt. Que vagi tot molt bé, Irene. Felicitats!

7 comentaris:

Hanna B ha dit...

hola albert!
costa acostumar-se al blogger, si, però poc a poc, què hi farem si l'altre ens deixa tirats cada 2 x 3 i finalment tanca barraca...
ja estàs fitxat, seguim en contacte blogger!

Grigri ha dit...

Jo m'hi vaig acostumant mica en mica. Els primers dies anava una mica perdudeta, perquè no és tant senzill com BB.. però és prou intuitiu...
Per això dels links, tinc 2 nocions(no arriben a 4) de llenguatge html...
Has d'anar a Plantilla i a Editar actual. Cap al final de tot hi ha un apartat de links (de fet he vist que ja l'has trobat), l'ordre és:
(li)(a href="http://www.lapaginaquevulguis.com/")titolquevulguis(/a)(/li)

Ull: he hagut de canviar una mica el diàleg perquè em deixés publicar aquest comentari. Tu substitueix els signes de parèntesi ( )pels < >, ok?
si no ho feia així em donava error perquè no deixa utilitzar el codi li als comentaris.

i per cada pàgina que vulguis linkar-te, una ordre igualeta que aquesta, adaptant enllaços i noms dels enllaços, s'entén!
una abraçada.

Grigri ha dit...

EEEEEp!! que veig que no ha sortit ben publicat el meu anterior comentari!!!
després de posar l'adreça web has de tancar cometes i tancar la ordre a href amb el signe >.
Caram, que complicat això de l'html!!!
jo que et volia ajudar i encara he embolicat més la troca!
ho sento...

Xurri ha dit...

vaja, la Grigri també t'ho ha escrit.
No volia repetir-me, borra'm si vols.

miquel ha dit...

Localitzat, albert. Penso que, una vegada decidit a canviar de casa, has fet una bona tria. Veig que de moment ja has fet servir una opció de blogger: res de comentaris anònims. No ets massa cruel amb els tímids?

Albert ha dit...

Pere i Irene, crec que ja he resolt el problemilla dels comentaris de no bloggers. Ara hauré d'esperar-ne algun per comprovar-ho...

Anònim ha dit...

Doncs ja estic aquí :-)

Moltes gràcies per la felicitació pública!!! M'ha fet molta ilu llegir-la.

En quant al canvi de blog, és dur al principi, però es tracta de no desanimar-se i escriure'n uns quants posts seguits.

petons, mil!!!