18.7.06

Show must go on

No sé si ja havia fet servir aquest títol. És possible. El show, la vida, contínua per a tothom qui resta aquí. Inclosos el pare i la mare del meu darrer post, que en tenen altres dos per pujar. Per a ells no serà mai el mateix, però....

Per canviar de registre (en els darrers temps em veig una mica tètric), he decidit fer una mena de poti-poti (sabeu qui es va posar al dia amb un poti-poti i ha tornat, la traidora, a desparèixer?).

De casa. Avui me n'he adonat que el hit-parade del petit de la casa ha incorporat algunes noves cançons, entre les quals destaca el "Caragol, caragol, treu les banyes, treu les banyes; caragol, caragol, treu les banyes que ix el sol". Al cap d'una estona, la mare de la criatura, entre divertida i reflexiva, em feia notar que una bona part de les lletres de les cançons infantils diuen molt sobre la vida: "peix, peixet què hi fas tu a l'estany? Jugo a fer bombolles,..., per anar passant" / "sol, solet, vine'm a veure... que tinc fred" / iaixí un llarg etcètera.

De la feina. Avui, els meus dos jefes han tastat una mica de la seva medicina. Ens esperava un càrrec d'aquests que ens ha fet esperar una bona estona. L'altre dia, amb ells, vaig aplicar allò d'esperar quinze minuts i marxar. Avui hem hagut d'esperar, fer una coca-cola al bar i tornar a esperar una mica més. Res greu, però potser ara no em sento tan malamentot.

De literatura. No opino sobre cap llibre més, que em matareu. Però aviso que avui, perdent el temps a la meva llibreria preferida, he trobar en versió econòmica (edicions 62 de butxaca) "Les hores" de M. Cunningham. Ja us vaig parlar d'aquest llibre fa un temps. Jo no perdria l'ocasió.

De la blogosfera. Si no ho dic, rebento. Aquesta setmana he conegut, in person, una altra blogaire. No dic més perquè no ho vam comentar, però sí que dic que em va agradar conèixer-la (ei, tot i el risc per a la meva vida que va suposar la trobada....).

Encara més personal. Aquest cap de setmana, entre divendres tarda i dissabte al migdia, tindré unes hores lliures. Només per a mi. Espero aquestes hores amb delit. I espero aprofitar-les per centrar-me una miqueta.

Ho deixo aquí. Miro d'escriure una miqueta cada dia. A mi, aquests dies, m'ajuda (pere?!)

6 comentaris:

Montse ha dit...

Apunto el llibre. Té res a veure amb la pel·li de la Kidman? La de la Virginia Wolf, vull dir...
Sobre les cançons dels nens petits se'n podria fer un interessant estudi sociològic, que ja suposo que deu existir, igual que sobre els contes. Són la vida mateixa, traduïda a la mentalitat ifantil (no sempre, ep!)
Conèixer la gent amb qui et vas llegint cada dia és molt interessant, i de vegades també pot ser perillós, hi ha diverses classes de perills, però, he he he...
Desitjo que les teves hores et cundeixin (estar sol amb un mateix és una meravella, quan tens alguna cosa per dir-te)
Petonets des del meu mar.

Hanna B ha dit...

segueix albert, tant si volem com si no, tant si hi som com si no... ai, avui estic molt fosca, buf.
el les hores de butxaca que comentes és el que vaig comprar seguint la teva recomanació. tot i que m'agrada molt, fins i tot a troços moltíssim, no aconsegueixo ficar-m'hi del tot, és dels que hauré de rellegir per a poder identificar cada personatge més clarament, estic feta un embolic i em costa una mica avançar, serà la calor.
les cançons infantils m'encanten, i si les canta un infant no diguem!
abraçades

Albert ha dit...

Arare, efectivament és el llibre que va donar peu a la peli. Sobre les cançons infantils, avui m'han descobert que unes quantes de les que més "sonen" són de Carner. I, sobre el perill, era broma, he, he, he, però mai se sap amb qui et toparàs... De les hores, les meves, ja en parlarem. Petonets des dels meus dos turons que fan una serra i els quatre pins que fan un bosc espès.
HannaB, prent-t'ho amb calma. A mi també em va costar entrar-hi, però al final ho vaig lligar tot. La calor, efectivament, no hi ajuda. El tema cançons infantils l'estic treballant.

nimue ha dit...

em sembla que si algun dia tinc una criatura li ensenyaré moltes, moltes cançons i cantarem tot el dia! deu ser genial!

Aprofita les hores que tens per tu. Són un regal quan venen així!

Anònim ha dit...

Ja està, ja està... :-) Amb comentari també sobre cançons infantils!
petonets!

Grigri ha dit...

Hit parade de casa:

-Les petites formiguetes:
Les petites formiguetes a l'estiu,
quan el blat ja n'és segat,
ben lligat i apilonat,
surten arrenglaradetes del seu niu
fent xiu-xiu, fent xiu-xiu.
Cap aquí, cap allà
tot triant les espiguetes
Cap aquí, cap allà
que per tot arreu n'hi ha.

-El gegant del pi:
El gegant del pi ara balla ara balla.
El gegant del pi ara balla pel camí.

-Cargol treu banya:
Cargol treu banya puja la muntanya
Cargol treu vi puja el muntanyí

-5 gats:
un dos tres quatre i cinc
cinc gats esperaven un ratolí
no el veuen no el senten i passa el matí
miau miau, miau miau, i passa el matí..

Ara per ara aquestes estan fent estralls..
Seguirem informant.