2.9.06

Els petits canvis...

... són poderosos. O això espero. El darrer dia de feina abans de les vacances d'estiu, el "jefe" em va suggerir un canvi d'atribucions a la feina. La idea seria deixar anar algunes coses per centrar-me més en un projecte "gran" concret. No sé si hi havia massa bona fe darrere o només són imaginacions meves. Els primers dies d'estiu vaig estar donant voltes a l'assumpte. Després ho vaig deixar córrer. Ahir divendres, primer dia de treball, es va precipitar una reunió i vam abordar el tema que jo ja havia pogut consensuar, a primera hora del matí, amb la substituta de la meva companya habitual de despatx des de fa una parell d'anys i que ara és de baixa de maternitat (i amb unes ganes de tornar ràpid importants, perquè ella encara no té la plaça assegurada). Total, que em sembla que he aprofitat el reajustamet per donar compliment a una mena de malson que vaig tenir a començaments d'agost i que ja vaig comentar en el seu moment. No sé si me'n sortiré, què acabaré esbombant i què no, ni ben bé què representarà, tan si prenc una opció com l'altra (fer públic que no m'entenc, a nivell laboral, amb X, perquè considero que... o no fer-ho). Com diu una "amiga" en un seu post de fa uns dies: intentar-ho, i si no surt, continuar endavant (ei, és una versió lliure).

5 comentaris:

Anònim ha dit...

No serà que ja tens la resposta peró no com entrar.hi a jugar/treballar? Jo també tinc una "X" a la feina i crec que, moltes vegades no s'ha de dir res....Petó i bona sort!

Hanna B ha dit...

uis, no entenc gaire si a tu et ve de gust el canvi o només ho faries una mica a la força...
endavant, però si t'ho diu el cor, no?

Montse ha dit...

T'anava a dir el que l'hannab ja t'ha dit (que copiona sóc): fes el que et digui el cor!
Endavant i sort!

Albert ha dit...

DIY, em smebla que m'has ben pillat.

HannaB, és que no tinc massa clar que diu el meu cor. Sol passar, oi? (o més de preocupar?)

Arare, doncs et diré el mateix que he dit a HannaB. Sóc tan copion com tu, o més.

Albert ha dit...

Volia dir "...què diu el meu cor", i "o m'he de preocupar?)". Potser sí, que comenci a preocupar-me...