19.1.08

L'arbre generòs

Gràcies pel conte. M'ha agradat molt. Pensava més aviat, que el regal te l'hauríem d'haver fet nosaltres (també és indiscutible que tu has tingut més hores lliures per pensar en els darrers dies...).

El conte, text i dibuixos, té un regustet poètic que m'ha emocionat una miqueta i tot. Està molt ben trobat!

Comento en públic que el conte m'ha traslladat immediatment a un dels parells dialèctics que tinc pendent de superar: generositat - reciprocitat.

Ara, que et vagi bé aquesta nova aventura i no perdem el contacte!

3 comentaris:

Montse ha dit...

tens una dedicatòria a ca meua.

No et comento sobre aquest post teu perquè entenc que li dius a algú molt concret. Críptic, que ets un críptic :D

Hanna B ha dit...

t'han dedicat un conte? que bonic!
també tinc pendent de superar els temes que menciones...

Albert ha dit...

Arare,, tampoc sóc tan críptic jo... Es tracta d'una companya de feina que plega i que m'ha regalat un llibre d'un conte il·lustrat. Gràcies per la dedicatòria. M'ha agrdat molt.

hanna, en un món ideal: generositat; però vivim en un món real (o no?). Una altra possibilitat: m'agfradria ser generós, però només ho sóc tant com puc. Etc. Petó.