6.2.07

Tres cafès

La metgessa amb la qui, de tant en tant, fem repàs del meu estat de salut em té dit que deixi el cafè o que, com a màxim, me'n prengui un al dia. Avui, per posar-me una mica en tensió per l'exàmen del matí he fet el de primera hora del dia. Després de dinar, per posar-me les piles i estudiar una estona n'he prés un altre i a mitja tarda, per no adormir-me durant l'exàmen de la tarda, un tercer.

No em preocupa massa l'esprint. Dijous tinc l'últim exàmen. Però i després, com soportaré el dia a dia?


Gent, si passeu per aqui, passeu també per la tertúlia i deixeu-hi algun comentari que sembla que ens perilla algun membre...

9 comentaris:

aiguamarina ha dit...

Espero que l'exàmen hagi anat de conya al final, va seré bona persona :)

Per que estava apunt de convidarte a un café el divendres, per delebrar que ja has fet el darrer exàmen. Þ

Petons!!

nimue ha dit...

Al final el cos s'acostuma a tant de café i no funciona. És més un efecte placebo que una altra cosa, tinc entés...
Jo era de les que es feia més de 6 tasses al dia i ho vaig deixar d'un dia cap a l'altre. Ara me'n faig un al dia perquè m'agrada, no perquè ho necessite. Si estic cansada ho estaré de totes maneres.

En fi, discurset pseudofilosòfic per a dir-te només que et cuides una miqueta, hooome!

Alegria De La Huerta ha dit...

Amb lo que m'agrada quan un company de feina, també adicte al café, posa la cafetera en marxa ... aquella olor que envaeix tota la sala. Una pena que jo no en pugui prendre. Un cop per exàmens vaig pensar, prova el cafè per estudiar tota la nit ... tothom ho fa. Però me'l vaig pendre i se'm seguien tancant els ulls però el cor m'anava a dos-cents. No feia l'efecte que jo volia.

Doncs ara només oloro el café, el té, les begudes amb cafeïna, teïna ... perquè no les puc prendre.

Albert ... fes cas a la metgessa ;)

miquel ha dit...

Salvat! ;-)

Crec que en tota la meva vida no he begut més de 10 o 12 cafès, en canvi m'agrada molt l'aroma.

Fes bondat.

Anònim ha dit...

estudiar es dolent per la salut... o com a minim ho son els seus danys colaterals..!

Pepita Forever ha dit...

Fa com tres mesos, vaig comprar un paquet de café "Bajo en cafeína". Sempre que torno del super, el coloco una mica més cap al fons de l'armari, completament acorralat per paquets de Saimaza "Extra" que arriben.

Albert ha dit...

Aigua, contestat.

Nimue, m'agrada aquest teu crit.

Alegria, en faig cas, en faig cas, relativament, naturalment.

pere, Papasseït (segur que sabies que contestaria així).

denke, sí senyor, a les meves alçades no pot ser bé de cap manera.

Africa, doncs nosaltres els anem alternant, ara més fort, ara més fluix, tampoc m'hi entenc gaire de cafès (entre d'altres coses).

Montse ha dit...

Jo "m'he llançat" a les infusions d'herbetes del bosc, de fruitetes boscanes, etc. O això o no dormir! (dos cafès al dia i tot lo altre, herbetes)

és que arriben unes edats que...

Alegria De La Huerta ha dit...

Arare, jo també faig el mateix ... infusions de sabors. Mentre la resta prenen cafès i tés excitants jo em prenc aquestes infusions dels sentits ;)
Albert, potser ho hauries de provar.