30.3.07

Free

No m'ho puc creure. Dos dies de solitud per endavant...

9 comentaris:

nimue ha dit...

espere que els pugues aprofitar molt bé! :)

Albert ha dit...

He començat estudiant (i a tu també et toca...). Ara m'he demanat una pizza i ja veurem què faig aquesta nit (dormir?). Demà ja serà un altre dia.

Montse ha dit...

uix...quan penso en els caps de setmana que em vaig passar "sola com una mona" amb els meus llibres, el meu ordinador i la pizza... i tota la família sortia a navegar... quan hi penso, arggggggggg!!! (després val la pena, si, pero de momeeeennnt... gñññ)

T'acompanyo en el sent... vull dir, que estudiïs força, company! Una forta abrçada solidària!

miquel ha dit...

De vegades és just i necessari, diguin el que diguin.

Pepita Forever ha dit...

Peró de la bona Albert....estudia si..peró disfruta també :-)

Albert ha dit...

Arare, això espero...

pere, sí, i no tant per esrtudiar com per...

Africa, alguna cosa he fet...

Anònim ha dit...

Què m'has de dir...

Xurri ha dit...

Un bon exercici. Tots ho hauriem de fer de tant en tant.

I de fet, passa volant.

Albert ha dit...

Goita, Xurri, quan jo ja pensava que se m'acabava, m'han donat una pròrroga de dotze hores. T'he dit mai que la meva agenda no és meva?