16.10.05

Ara fa una any, si fa no fa, vaig entrar a la blogosfera i vaig començar a compartir aquest univers amb vosaltres. I vaig començar comentant que s'aproximava una nova edició de "Poesia a Sant Cugat", quatre dies amb un munt d'activitats relacionades amb la poesia a la ciutat. Aquest any, Poesia a Sant Cugat ès farà del 16 al 19 de novembre. Quan la programació es faci pública ja us en faré saber alguns detalls i facilitaré el link oportú. Mentrestant, ho comento perquè els interessats i les interessades que ja coneixeu l'esdeveniment d'altres ocasions us pugueu anar reservant les dates, especilament la del 19, que és quan es fa el Festival de Poesia Catalana al teatre-auditori de la ciutat i perquè, des de ja, ha començat l'apartat "TOT PO-e-SI-@". Aquesta proposta, a part d'escalfar motors, pretén facilitar, molt a nivell local, la possibilitat de publicar a aquells poetes, homes i dones, que conrreen el camp d'una forma més aviat privada, íntima o que no han tingut mai l'opportunitat de publicar (en els setmanaris locals, ara tampoc us penseu que ningú salta a la fama des d'aquí). Com que "TOT PO-e-SI-@" ja ha començat i, a les primeres setmanes, sempre costa d'omplir, ho faig públic per si hi ha cap interessat o interessada. No cal ser ciutadà/ciutadana de Sant Cugat per a particpar-hi. El premi és tan senzill com veure publicat el teu poema, de 14 o menys versos, en català o castellà. Els autors i les autores dels poemes publicats reben un parelld 'invitacions per al Festival que he comentta abans. Per participar-hi només cal enviar el vostre poema a l'A/e: teatre-auditori@santcugat.org Es demana que, a part del nom, s'hi faci constar l'edat i un telèfon de contacte. De totes maneres, per publicar, sempre es poden fer serir pseudònims. Si algú s'hi anima, ja ho sap.

8 comentaris:

nimue ha dit...

primer que res felicitats per aquest primer any blogosfèric!
i després donar fe que el festival de Sant Cugat és molt interessant i val la pena d'anar-hi i de participar-hi! Jo ho vaig fer fa quatre anys i tinc molt bon record de tot plegat.

Hanna B ha dit...

un any, deu n'hi do! felicitats per aquest anyet!! jo enceto el meu sisè mes, som tots uns babyblogs, jejej!
tema poesia, seria molt demanar saber si tu hi participes?

mar ha dit...

ostres, igual m'animo i envio algun poema (un dia o altre he de començar a enviar-los a un altre lloc que no sigui "relats")

tu també hi participes?

vinga, també et deixo aquí una abraçada de teletubbie
:)

Anònim ha dit...

Ja saps que la poesia no és el meu fort - ni llegida tan sols...

Però felicitats per aquest any compartint els teus sentiments, pors, desitjos, alegries, esperances... amb tots nosaltres. Ens has fet la vida molt més rica!

Mua, mua i requetemua!

Albert ha dit...

Noies, jo hi participo perquè fa tres anys vam organitzar el sidral aquest del TOT PO-e-SI-@ amb el company del centre cultural que en porta la programació. Un servidor no té el nivell per particpar-hi com a "poeta", però sí que envio algun poema a l'apartat TOT PO-e-Si-@, encara que sigui per fer "bulto" perqùè a les primeres setamnes sempre ens sobra espai. Després al gent s'anima i ja no cal. Ja sabeu que hi esteu convidades a enviar-hi algun vostre poema, en el benentés, ja vaig avisar, que la publicació al diari és molt local i que no fareu el salt a la fama des d'aquí. I a tu, Ego, ja t'hi "educarem", si et deixes, és clar.

K ha dit...

Katrin vol saber si el que ella fa es consideraria poesia.

Albert ha dit...

Katrin. Contestar el teu comentari necessita d'algunes consideracions. La primera: no sóc poeta ni ningú qualificat del ram (per aquí corren algunes persones més qualificades que no pas jo). Segona: jo sóc del ram de l'experiència. Fins fa poc deien que no estava de moda, ara no ho sé. Tercera: a mi, el teu blog en un sentit global, perquè estem parlant del teu blog, oi?, em sembla força poètic, i em sembla que t'ho vaig dir quan el vaig descobrir. Quarta: altra cosa són cadascún dels teus posts. Alguns m'ho semblen més, alres potser no tant. Cinquena: jo sóc dels que crec que és molt important, en el sentit de dfinir les coses, la voluntat que hi ha darrerea. I sisena i última: els escrits que es reben al TOT PO-e-Si-@, si és que estàs interessada a particpar-hi, s'envien a Lluís Calvo que, desinteressadament, en fa una tria i un petit comentari. Ell és, segurament, qui decidiria què és poesia i què no ho és, en aquest cas. De totes maneres, pel meu gust, al teu blog, n'hi ha força de poesia. Si t'animes a enviar-ne algun, seràs molt ben rebuda i t'esperarem al Festival de Poesia del mes de novembre amb dues entrades gratuïtes.

K ha dit...

Gràcies, Albert.
Triaré, o escriuré de nou.