27.10.05

Jo també vull fer el meme (les preguntes ñes deixo en castellà per no posar-me a escriure'l tot una altra vegada, no passa res, no?) .
1. Que hora es: 22.37
2. Nombre: Albert
3. Tu cumpleaños: 17/12
4. Años: Doncs 38 cap a 39
5. Tatuajes: No, jo, ni parlar-ne
6. Has estado en otro continente: Amèrica
7. Amaste tanto a alguien como para llorar: Doncs sí, però jo sóc de plorar poc per fora
8. Has estado en un accidente de coche: No res greu.
9. Has tenido alguna fractura: Sí, de clavícula, jugant a rugby, per culpa del nòvio de la meva germana que, a més amés, era del meu equip.
10. Pepsi o Coca cola: Coca cola, sense dubtar-ho ni un segons, però m'ho estic deixant
11. Cerveza o vino: Com Xurri wrote: "Depende, todo tiene su momento"
12. El vaso medio lleno o medio vacío: em va a estones
13. Color de ropa interior favorito: no en tinc,d e color prferit, vull dir
14. Número favorito: el 17, el dia que vaig neixer (seré cutre?)
15.Tipo música: sóc força eclèctic em penso. Des de Nick Cave a Echobelly passant per Albert Plà o Wim Mertens
16. Una Flor (es): un camp de roselles
17. Tema de conversación más detestado: a mi em molesten molt les converses entre homes parlant de dones (que si mira quin cul, que si s'ho fan entre elles, etc.) Suposo que algunes dones deuen fer el mateix.
18. Restaurante de comida rápida: no n'utilitzo gairebé mai
19. Color favorito: com abans, cadascun té el seu moment
20. De quien recibiste este email: l'he llegit a Gri-gri, a Egotista i a Xurri. L'he pispat d'aquesta última.
21. Quien piensas que responderá a este cuestionario más rápido: No sé.
22. Quien piensas que tardara más en responder: Tampoc sé (em smebla que algunes preguntes no les entenc)
23. Que cambiarías de tu vida: alguna cosa que no es pot canviar
24. Tienes ordenador: A casa només 1 i portàtil (de fet, de la meva compi)
25. CD preferido: No ho sé molts
26. Lo primero que piensas cuando despiertas: Ho diré en castellà: hay que echarle huevos, o és el que m'agradria dir-me
27. Tormentas te gustan o te asustan. M'agraden però jo ben tancadet sota sostre.
28. Si pudieras ser otra persona quien serias: ja en tinc prou de ser jo mateix, gràcies
29. Algo que tienes puesto siempre y que nunca te quitas: lamentablement, el pél
30. Que hay en las paredes de tu habitación: tres quadres (reproduccions senzilletes de Klimt i de no sé qui més, no són meus) i un penjador de roba (ah, i la roba que penja de penjador).
31. Que hay debajo de tu cama: roba, fustes, edredons i aquests coses superinteressants
32. Escribe algo a la persona que te envió este mail: no me l'ha enviat ningú, però merci.
33. Nombra a la persona que tal vez no te conteste: no, em nego, massa personal.
34. El que seguro lo responde: doncs no sé, no tinc massa ascendent sobre ningú
35. Quien te gustaría que lo respondiera: qualsevol que encara no l'hagi fet
36. Que le dirías a alguien y no te atreves: fem les paus d'una punyetrea vegada i tornem a ser com abans?
37. Deportes: m'agradava la bici de muntanya i especialment el rugbi. Ara com ara, però, només a la tele
38. Tu apodo: que jo en sigui conscient no en tinc, com em deuen dir?
39. Hablas algún idioma: català, castellà i una mica d'angès id e francès.
40. Una palabra que te encante decir: des e fa un temps: jorroñe (me l'has enganxat, Ego)
41. Te quieres despedir de alguien en especial: no, porfa
42. Libro favorito: diré "Una música constant" de V. Seth, per no dir "Cien años de soledad!" que ja està agafat
43. Que te gustaría que te regalaran: m'és bastant igual, m'importa més qui m'ho regali i per què
44. Dulce o Salado: més salat que dolç, però cada cosa....
45. Lugar preferido: m'agraden els llocs on puguis estar sol i no faci massa calor
46. Crees que el amor puede durar eternamente: potser sí, però s'ha de ser molt "campeón/a"
47. Te gusta conducir: a estones sí, perquè estic sol i escolto la meva música, res més.
48. Qué hora es: 23:04

7 comentaris:

Xurri ha dit...

Joroñe, Albert, doncs digues-li d'una vegada: "fem les paus d'una punyetrea* vegada i tornem a ser com abans?"
I ara ve quan pixo fora de test:
Diu un sabi que viu a prop meu que si no dónes sortides dignes, les situacions mai es desbloquejen.
Sovint n'hi ha prou amb ser tú qui dona el primer pas, i no caure en la temptació de respondre els 3 primers retrets. (Només 3, eh, que una cosa es ser conciliador i una altre de molt diferent ser calçaces!!).

Bé, deixo de fircar-me on no em demanen. Petonassos.

*Punyetrea és a Amèrica? ;-))

mar ha dit...

em quedo amb el camp de roselles

un bon dia, un camp d'aquests
em va robar el cor...
i...
ja no el vaig poder trobar
entre tantes flors vermelles
i...
vaig haver-lo de deixar
enmig de tantes roselles

un somriure

Anònim ha dit...

Jroñe, és veritat!!! ho dic moooolt - un mai s'adona d'aquestes coses quan escriu un meme d'aquests :-)

Petonets, guapo!!!

Anònim ha dit...

jejeje
Guay este post, cuantas cosillas se saben de uno.
Me gusta.

Besos y besos

Anònim ha dit...

Molt interesant el meme, encara que hi ha unes quantes preguntes una mica absurdes no?? crec que el faré també!!

Albert ha dit...

Xurri, jorroñe amb la punyetrea. No és amèrica, pe`ro segons com, ho sembla.... Prenc nota de la teva recomanació.però és tot tan complicat....

Mar, ja que t'ha agradat elc amp de roselles, et faig una contraproposta: i un mar de roselles. La mare d'una maiga meva em va regalar una seva aqurel·la de roselles enmig d'un camp. De tant en tant me'l miro...

Ego, dius moltes coses que m'agraden a partd e jorroñe. ja ho saps.

Tres, i jo n'he aprés moltes de tu, amb el teu meme i amb tots els teus posts.

Àfrica, vinga, anima-t'hi, és un passatemps tonto si tu vols, però és "xulo" saber més de vosaltres.

Petons, somriures i abraçades per a totes vosaltres.

Més tard, si tot va bé, us comento algunes coses més personalment.

mar ha dit...

em quedo amb la imatge d'un mar de roselles

saps, jo també pinto... sobretot aquarel.les...
i després, sempre regalo les meves pintures..(hi ha molts bloguers que en tenen)

des d'abans d'estiu que no agafo un pinzell, però aviat tornaré a començar... i, si pinto un mar de roselles serà per tu perquè sé que sabràs apreciar la seva fragilitat

petons