8.7.11

Visita institucional


Ahir a la tarda vaig partcipar en una reunió de presentació, per dir-ho d'alguna manera, d'una associació de la que formo part, al Parlament de Catalunya.

Era el primer cop, que jo recordi, que entrava al tan nostrat Parlament.

L'apunt que deixo aquí no té res aveure amb els continguts de la reunió, la valoració que em va mereixer la reunió o el nostre amfitrió.

Us seré clar. Em va sorprendre, relativament és clar, la vestimenta del personal que circulava per allà dins.

Que ells vagin amb "traje i corbata", no m'acaba de sorprendre, i més perquè no tots ells anaven uniformats al 100%, però els vestidets d'elles, sí que em van sorprendre.

Que n'hagués vist algun, d'acord; però que hi hagués aquella coloraina, aquella uniformitat global en la diferència individual femenina, sí que em va sobtar.

La reflexió subsegüent va ser, potser, excessivament immediata i visceral: i vosaltres representeu la diversitat dels 7 milions de catalans i catalanes que diu que hi ha?

Sense comentaris.

9 comentaris:

Montse ha dit...

però què portaven????????????????

Albert ha dit...

Uns vestidets molt monos, com totes elles, és clar.

Montse ha dit...

aps... i què esperaves, que anessin en mono de treball? ;)

Com esteu, eh? eh? eh? Que tal per Sant Polquinahoraes?

petonets des de portocolom

Montse ha dit...

aps, em xiven que en català no és "mono" sinó "granota"... doncs això :D

anna g. ha dit...

l'Administració Pública, planta Altes Esferes, és una abstracció de la realitat en la qual no s'admeten modelets comprats a preu de ganga.

besets :)

anna g. ha dit...

i sí malucs made in gimnàs DiR i retocs de silicona.

Montse ha dit...

merda! ja no m'hi voldran! tchsts,tchst...i això que al "mercadillu" del meu pobleeeee... ui!!!

Barcelona m'enamora ha dit...

La veritat és que estan molt desconnectats de la realitat i del que preocupa als ciutadans. No ens serveixen a nosaltres, ja fa temps que els nostres polítics (i nostres és un dir perquè...) no fan més que decepcionar-nos...

Albert ha dit...

Montse, per Sant Pol anem bé, però encara no hi som instal·lats. Quan hi siguem i sapiguem que el Blauet ha tornata port, ja et trucarem.

Anna, he d'admetre que alguns d'aquells malucs, també feien goig (retocats o no, qui ho sap).

Em sembla que estem d'acord, bcnm'enamora.