20.8.12

Coses que es recorden anant de càmping...

Per exemple.

Mires el cel i resulta que hi ha moltes més estrelles de les que veus quan ets a casa. I això et recorda que el que tu et penses que està passant, és només una part del que passa. Passen altres coses, moltes de les quals desconeixes. Per no parlar de que tot això que veus, les estrelles, resulta que fa molt i molt de temps que va passar...

Un altra cosa.

Vaig tenir un vespre de morros amb el meu primogenit. Ja passa que, de tant en tant, no ho acabem de portar bé tot plegat. Però resulta que hi havia una aranya passejant-se per la tenda i un servidor, pater familias, va eliminar el monstre. Per superar desavinensses, recordeu que el millor que hi ha és un enemic comú.

I torno del càmping i al carrer, un cotxe, està a prop d'atropellar-me. Em va semblar que eres tu. Com pot ser que encara em tornes?

4 comentaris:

Yáiza ha dit...

De tant en tant està bé anar una mica muntanya amunt i recordar que, al principi dels temps, després d'un bosc en venia un altre, i no el que ens passa ara, que l'àrea metropolitana sembla una única enorme placa de formigó, i darrere d'una ciutat en ve una altra.

M'has fet gràcia amb això de l'aranya... et vas convertir en el superheroi de la parcel·la per un vespre?? ;)

I això de les retrobades... bé, em penso que sinó tots, molts tenim algun fantasma del passat que de tant en tant sembla voler aparèixer-se per tocar la moral... Paciència, si no els fas cas, amb el temps cada cop et visiten menys sovint. Ànims!

Manel T. ha dit...

Gràcies per la visita i pels ànims, veïna. Només eren quatre apunts d'una setmana intensa (i ben fresca) de càmping. No et preocupis pels fantasmes. Hi he arribat a tenir una relació cordial. :)

Africa ha dit...

Aquesta sensació de mirar i recordar que és només una part del que passa és tan important..

Tenblog ha dit...

me encanta mirar el cielo estrellado y darme cuetna de lo pequeños pequeñísimos y egocéntricos somos....