11.8.07

Això del flickr

Encara no tinc enllestit definitivament el meu projecte de flickr (és a dir, allò del com, el què, el perquè, i no sé quines coses més), però amb l'experiència que en porto, avanço que em sembla una eina interessant per expressar segons quines coses i que penso anar-la utilitzant i refinant durant aquest proper curs 2007/08.

De manera excepcional, avui hi he penjat una quatrilogia a partir d'una idea que em van suggerir pere (sol passar), la lluna (com d'habitud) i .... (ho deixo a la vostra imaginació).

Si us ve de gust, passeu pel meu flickr (enllaç a la llista de la columna de la dreta).

2 comentaris:

miquel ha dit...

Darrerament he tingut ganes d'obrir "un flickr", per explicar sense escriure, però no tinc clar que vull explicar ni com: tinc problemes de tria.

Albert ha dit...

A mi em passa bastant el mateix, però el flickr (ja coneixes l'experta) em smebla una fórmula molt bona per expressar-se (el què i el com, va com va).